Nedräkning!(!!!!!)

Nu är det enbart cirka 10 timmar kvar tills jag och Sanna befinner oss i Karlstad på  Putte i parken med en ljummen öl i näven!!!!
 
Igårkväll hetsade vi runt i timtal hemma hos sanna och packade och planerade outfits. Är fortfarande nu hetsig och rädd att vi glömt någonting för veckan avgörande, vilket vi förmodligen inte gjort...
 
Sitter nu i min av måsar nedskitna bil och väntar på the boss utanför banken. Börjar även bli riiiiiktigt frustrerad och skriker högt för mig själv då min autocorrect på phony är helt uppåt väggarna störd. Ser inte ens vad jag precis skrivit så detta kan bli spännande läsning. 
 
en liten sträng med måsskit...
 
Heppåreeeeee! Kom och hälsa på mig på banken idag!!!! Jag är trots allt på gott humör! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0