Professional blogger, såattteeeee

Jaaa men såattteeeee.... Inte för att skryta eller så meeeeen, jag fick precis ett Very Important samtal pga att jag är en Very Important (och välskrivande) Person och därmed för jämnan blir jagad av människor som vill beblanda sig med mig i mina kretsar...


Denna gång var det en kvinna från Universitetet som bönade och bad på sina bara, brunbrända knän om att jag skulle blogga å Örebro universitets vägnar när jag är i Frankrike... mot ersättning!(!!!!!!)


Jag förstår ju dem... Vem skulle inte efterfråga gästbloggning av självaste Lena Henningson?!!?? Förståeligt, och jag är ju inte den som är den, såatteeeeee, jag svarade att jag behövde lite betänketid men mailade lite senare de orden hon så innerligt hoppades på: Jag ställer upp!


Grattis Örebro universitet till detta förvärv!
Ni kommer INTE ångra er! *blink*


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kommer de definitivt inte att göra! Du är som klippt och skuren för jobbet! Gud vad kul Lena :):)

Svar: Hehee tack raring :D
Lena

2012-07-19 @ 08:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0