Sammanfattning av min festivalvecka

* Sanna och jag var i onsdags övertaggade och dundrade iväg till Karlstad och Putte i parken asap efter jobbet. Med vår kassa geografiska koll och lokalsinne körde vi självklart väldigt mycket fel vid ett flertal tillfällen.
* Var dock äntligen på plats på campingen vid 21-tiden (åkte kl 18-ish hemifrån...) och knäppte då första ölen och bekantade oss med alla grannar.
* Och vi hade tur med grannskapet måste jag säga! En massa fasansfullt roliga killar från Säffle, ett jättetrevligt gäng från Alingsås, två söta Karlstadtjejer och tre intressanta söööder-killar! Onsdagsnattfesten var huur rolig som helst!
* Solade sönder och samman mig på torsdagen då vi låg på stranden och stekte/badade. Detta måste nog varit årets finaste dag! Så perfekt! Och torsdagsnatten var även den skitrolig (och thåström lika underbar som alltid!!), men fick dock ett småtråkigt slut... Vid 5-tiden på morgonen fick jag för mig att käka jordnötter, fick andnöd och blev tvungen att bräsa till Akuten där jag blev omhändertagen och fick som omväxling sova i en skön och mjuk säng!!
* Promenerade tillbaka till campingen på fredag morgon kl 9 och var skapligt trött, ynklig och sliten.
* Lade det bakom mig och fortsatte festivalandet. Denna dag var det dessutom Kent, vilka var feeeenomenala! Det var nästan så man kunde förtränga skyfallet till regn- och Skitväder för resten av natten!
* På lördagen började man bli lite mör och inte längre jättesugen på öl... Men Winnerbäck fick fart på en trots att vi pinsamt nog tog en väldigt tidig kväll på lördagen...
* För övrigt har jag denna vecka ätit non stop. Förstår inte hur allt fått plats, men det gjorde det minsann! Festivalmat är ju den allra bästa maten... Bäst var pastan med ost- & skinksås vilken jag ännu idag drömmer om.
 
Såhär mycket åt jag under de 4 dagarna:
Toast: 5 st
Körv med brö: 5 st
Chicken nuggets med pommes: 1 st
Kebabtallrik: 1 st
Pasta med ost- & skinksås: tyvärr bara 1 st då såsen tog slut sista dagen vilket ju måste bevisa hur otroligt god den var!!
Kebab med bröd: 1 st
Pizzaslizes: 5 st
Medhavda Polar pärlan: 4 st
Drickyoghurtar: 2 st
Jordnötter: en för mycket...
 
Oh shit!!! Hade inte innan jag listade det såhär insett hur sjukt mycket det egentligen var... Men det ska vara gött att leva!! Nu tappade jag fokus för att Ernst kom på reklam på tv. Älskarn!!! Är fortfarande halvt som halvt borta i huvudet känner jag så det är ingen idé att jag egentligen ens försöker blogga.
 
 
Nu ska jag spy lite på överkäcka Lotta på Liseberg och dricka te!
(herre min gud vad den där Christoffer Wolf förstörde Vem ser ett barn-låten nu!!! Smärtsamt!  Och att Charlotte Perelli är med också... Det är ett under att jagens tittar... Det måste vara ett tydligt tecken på min absoluta trötthet!
 
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Perrelli Fan

Charlotte Perrelli <3

Gråt inte mer för mig Argentiiiiiiina

Tried to remain anonymous but I guess you have an idea about who wrote this ...

Ha en bra sommar Lena ! x

Svar: hahah Ja Alessandro, det finns bara ett Charlotte Perelli-fan i denna värld vad jag vet så det var inte svårt att lista ut!
Lena

2012-07-11 @ 01:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0