<3

Denna kväll har varit en riktigt familjekväll trots att denna typ av familjekväll hör till ovanligheten.
Aftonen startade på Stallyktan där bi beställde fördrinkar à la J.D i Scrubs (Appletini) och därefter middag i form av kyckling med vitlökscreme (akta raparna denna avgav!!!!!!) och rödvinssås. Mmmmmmhhhhhh

När middagen var uppäten suktade vi efter ytterligare några öl varpå vi gick till Bishop's arms. Anders beställde först en aprikosöl till mig och därefter en inländsk cider. Ölen vann the battle kan jag säga....

När mamma och pappa började känna myror krypandes i benen begav de sig hemåt medan jag, Elin och Anders satt kvar.

Hittade snart ett jättetrevligt par som vi satte oss med. Vi diskuterade allt mellan homobröllop till städrutiner. Mycket trevligt må jag säga!

Nu är jag hemma och lyssnar till skrikande Frimisbesökare samtidigt som jag innerligt hoppas att min intagna resorb ska värka.

Imorgon blir det helhjärtat paaaarty party på satin. Med andra ord blir denna helg en hård sådan. Meeeen det är skoj!!

Godnatt vänner, bekanta och fiender!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0