Ett mirakel!

Jag har såsom Björn Ranelid stött på ett mirakel.
Mitt kretsar dock inte kring kärlek, atombomber och mannens säd utan om teknik!


Jag glömde min mobila-internet-fjong i mamma och pappas torp när jag var där på mors dag.
Ämnade hämta hem den igår då vi var där och firade min examen.


Väl på plats tittade jag först i en foppatoffel i hallen som jag vet att jag lagt fjongen i för att skydda den mot solen då jag solade. Där var den inte!! Panikade lite och tog ett kliv ut på gräsmattan och uttryckte min orolighet och sade: MEEN den kan ju lika gärna ha ramlat ut så att den ligger här någonstans i gräset!!!
Jag tittade ner i backen och där uppenbarade sig den lilla fjongen för mig. Den låg där framför fötterna på mig, blöt, gräsig och tilltuffsad. Tänkte att det nog var läge att begrava den i och med att det regnat katter och hundar de senaste dagarna men packade ändå med mig den hem.


Imorse plockade jag fram den och satte in den i datorn, och internet går snabbare än någonsin!


Ett mirakel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0