Far och fläng

Jag har strövat runt halva Örebro idag för att inhandla attiraljer till morgondagen. Gick i full powerwalk-utstyrsel till Öster för att köpa en liten ugnsform. Gick sedan, svettig som en gnu pga att vädret fullständigt slagit om under min pw, till systemet och inhandlade lite smått och gott.
Begav mig sedan hem och vände för att gå och storhandla på Willys. Imorgon ska jag ut igen för att fixa det sista...

Varför kanske ni undrar... Joo, för imorgon är det nämligen tid för Halv åtta hos mig!

Annica och Joel kommer till mig och jag hoppas VERKLIGEN att de ger mig höga poäng så mycket jag har ansträngt mig nu!!! (:@!!!!!!)

Ska bli mysigt dock!

(Blev för övrigt bjuden på middag hos Elin och Anders nu och sitter och myser i deras soffa nu. Ni ska ha tack!!)


Kommentarer
Postat av: SoA

Lycks dig, men cliffhangern då?

2012-06-13 @ 07:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0