First day at work

Ligger nu i Sannas soffa efter första jobbdagen och ett trevligt besök i Hova. 
Denna första dag kunde inte startat bättre. Jag kan ärligt säga att Finnerödjas kunder är de trevligaste i Sverige!
Första kunden som kom in sken upp innan han ens kommit in genom dörren och utropade: "nej men välkommen tillbaka!! Är allt bra? Vad kul att du är här igen!"

Fick dessutom komplimanger av en herre för mina "fräsiga ringar" och av en dam för mitt "gulliga halsband"!

Blir helt varm i kroppen!!

Detta kommer bli en fin sommar, känner jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Lena! Vilken start på sommarjobbet!!! Ha det så bra o hälsa Sanna. (vill höra mer om hova sen) Kram A

2012-06-19 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0