Halv åtta hos miiig

Nu har mina kära gäster lämnat mig efter en lyckad kombinerad halv åtta hos mig- och födelsedagsmiddag för lilla Annica som fyller i morgon.

Det var lika mysigt som alltid men trots att jag haft hela dagen på mig att fixa maten så hann jag inte klart innan de kom.. Hehehe

Vad som stod på menyn denna kväll var:
Huvudrätt:
Filé Olivièr-Martin (Martinibräserad fläskfilé i gräddig olivsky serverat med ugnsrostade rotgrönsaker.
Efterrätt:
Rêve de framboise (hallonpaj med ett täcke av vit choklad serverat med äkta vaniljglass)

Till detta ett smakrikt chardonnay och ett fruktig cider.


Men ja, mysigt och lyckat var det så ny blickar vi framåt tills Annicas halv åtta-afton någon gång i framtiden så vi får öppna de förseglade kuverten och kora en vinnare!




Everybody's changing and I don't feel the same


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0