Jag ÄR Ally McBeal

Har spenderat varje natt denna vecka hos söta Sanna i hennes absolut underbart sköna säng. De senaste dagarna har vi avslutat kvällen med att kolla på Ally McBeal från allra första avsnittet.
Och jag har nu insett att jag ÄR Ally McBeal. Alla de problem och bekymmer hon stött på i dessa 5-6 avsnitt vi sett är problem och bekymmer som även jag stött på under mitt långa 22åriga, och ibland småproblematiska liv.
Hon och jag tänker på exakt samma sätt och beter oss ofta exakt likadant. Lite skrämmande i och med att många ser henne som ett känslomässigt vrak, men ändå så inser alla att hon inte är det utan att hon bara är en väldigt känslomässig tankemänniska.

Detta var kvällens apiffany.
Tack för mig och godnatt!

Längtar som en tok tills morgondagen som ska spenderas i sommarvärmen i en sommarstuga med några av mina allra finaste vänner. Puss på det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0