Shoppiiiing

Har drivit runt på stan en stund idag, drev verkligen bokstavligt talat runt eftersom vi av någon outgrundlig anledning var jättetrötta allihopa.

Tänkte nu visa vilken uuuurfin stickad tröja jag köpte men i och med att blogg.se-appen inte funkar (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och att jag inte hittade Millas cam på datorn så fick jag skippa det. Snygg är det iallafall!
Och redan nu en given så kallad "fabbo" i sommar till bara ben. MHMHMHMHMMMM

Given för Putte i parken också för övrigt vilket jag längtar till mer och mer för var dag som går!

Nu ska vi ska en trip till statliga bolaget och sedan bege oss till Frati för att avnjuta deliciös mat!
Därefter blir det skrik och gråt (förhoppningsvis av glädje) till fotbolleeeennnnn!

Var tyvärr ute i sista stund och fick inte bord nååågonstans så vi får sitta hemma och skrika oss hesa istället, men det går ingen nöd på oss. Det blir nice det också!

Puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0