Städdag förgäves

Idag har jag storstädat min boning. Dammsugit, skurat golv och dammat golvlister (!)
Att dammsuga min matta är ett projekt i sig. Den gömmer hårstrån i absurdum vilket verkligen får mig att misstänka allvarlig brist på vitaminer, järn och allt vad det nu är som orsakar håravfall hos mig och mina vänner.  
Fick tillslut plocka hårstrån för hand för att bli av med dem...

Nu ikväll när jag äntligen slog ned min tunga bakdel i soffan och svepte in mig i min nya filt drog jag en djup suck av förtvivlan. Filt-aset luddar till förbannelse och mattan är redan vitspräcklig igen...


Kom också denna afton oooosökt att tänka på en låt: "Call your girlfriend"... Den är bra den!

 


Kommentarer
Postat av: Sis

Call your girlsfriend med ÖSS är också bra..:)

2012-06-05 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0