Svimmarns pöjk

Tog blodprov idag.
Det kom som en överrumpling då jag inte visste att det var det jag skulle göra.
Satte mig ned i den där fåtöljen och sa till sköterskan att jag nog skulle kolla bort när hon tog provet för att jag blivit lite känslig på äldre dar.
Sagt och gjort. Kände dock ändå att huvudet började snurra och att ögonen blev blanka varpå hon frågade om jag behövde lägga mig ned. Låg där och snurrade en stund och fasades över att jag är så töntig och nästan svimmar av ett ynkligt blodprov...

Men men. Är man en känslig själ så är man!

Har botat mina sorger med shopping med Pia annars idag. Kom hem tre fina klänningar rikare! Sweeeet.
Nu ska det mannekängas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0