Another perfect day

Denna eftermiddag har verkligen varit outstanding på alla sätt och vis!
Den började dock med att Jasses bil inte startade så vi fick putta och greja ett tag, vilket resulterade i att vi kom för sent till utlandsstudiemötet. Men det var ingen biggy!
Efter mötet promenerade jag och Jasse hem från univ i det underbara vårvädret.
Vi gick därefter till Stallyktan (puben precis under min lägenhet) för lite "after school" med Emma.
Där dracks det öl och cider, snackades skit och spelades pek- och pictionaryspel i cirkus fyra timmar.
Vid 21-tiden sade vi adjö och jag pallrade mig upp för mina trappor upp till mig.
Där påbörjade (och slutförde) jag plockning och diskning i min lägenhet för att få stället skinande rent. Och allt detta till tonerna från min underbara mys-playlist.

Nu är därmed min lägenhet och min skäl helt ren och fin inför morgondagen som nämligen är min....
FÖDELSEDAG!!!!

Älskar mina födelsedag lika mycket idag som jag gjorde för 20 år sedan av någon outgrundlig anledning, vilket innebär att jag nu är helt nipprig inför min dag!

Jag och Jasse "ringde förresten varandra i morse innan vi skulle bestämma kläder" och såg därmed exakt likadana ut från topp till tå.
Jag bad henne skicka bildbeviset på detta men eftersom hon går under benämningen Bajsjasse har hon fortfarande inte svarat på mitt sms......

Men jag är lika glad för det!

Godnatt älskade vänner och bekanta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0