Beslutsångest deluxe

Begav mig ut på stan för att köpa ringar.
Var inne på Embrace i ca 45 minuter (det är en vääldigt liten affär men jag spatserade långsamt runt 4-5gånger)
och kom till slut ut med två armband.
Är dock väldigt nöjd trots att det inte blev några ringar. Istället plockade jag åt mig ett snöarmband med en svart läderrem och en "kristall" på samt ett berlock-armband med två tillhörande berlocker. En vinge och ett litet hjärta! Dessa kom från något som heter Lotta design. Mycket fint, må jag säga!




Är dessutom klädd i min nya, fräcka knytskjorta och gamla slitna jeans idag. Kände för att ändra stil lite för en dag!
image description


Jag går i lyxens tecken idag i och med att frukosten var av lyxkaraktär. Nu lagas det därför lyxbiffar och ugnspotatis. Lyxbiffarna är lite festliga och gömmer några fetaosttärningar inom sig. GOOTTTTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0