Dagens outfit!

Strosade på stan (systemet och willys) en stund förut och kände mig allmänt chic av någon oförklarlig anledning.
Hittade även en perfekt outfit-spegel ute i den fria naturen!
Kändes som om jag levde "on the edge" när jag stod där och tog dessa två kort. Trodde hela tiden att jag skulle bli påkommen av någon förbivandrande varelse, men det blev jag som tur var inte eftersom denna plats ligger sådär perfekt undangömt från drottninggatan.
Byxor: Mina svarta älsklingar från Gina (inhandlade för 29:-)
Vit skjorta: Någon gammal trasa. Också från Gina om jag inte missminner mig.
Grå slipover (!): Vet ej varifrån denna kommer. Den har dock varit i min ägo i många år. Kan ha "ärvt" den av min moder.
Svarta boots: Ärligt snodda från min moder. De är från barna Hedenhös tid (dvs skitgamla). Minns att jag hade dessa när jag visade upp till Spice girls när jag var liten. Då var de så höga att det var näst intill omöjligt att gå i dem...
Brun täckväst: mitt älskade och nyaste fynd från Erikshjälpen!
Bruna mockahandskar: Lindex julrea tror jag. 30:-
Väska: också Gina (pinsamt att så mycket är därifrån...) Denna är dock det dyrbaraste i dagens outfit. Kostade hela 129:- på årets julrea.



Nu ska jag dock snart snida om till badkläder för kvällen ska spenderas ute i ödemarken (utanför Kumla tror jag) där det ska badas badrunna med Annica, Emma och co. MYYYSIIIGT!

Kommentarer
Postat av: À

2012-03-09 @ 18:46:05
Postat av: ?

Ha ha

Ja vet allt var du står ;-)

2012-03-09 @ 18:47:02
Postat av: dallsi

snygging! och underbart vacker dörr!!!

2012-03-13 @ 14:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0