#dåliga ordvitsarnas dag

Jonas Gardell har infört #DOD (dåliga ordvitsarnas dag) idag på twitter.
Detta har nu skänkt mig en rolig och skrattfylld afton, för de ordvitsar som cirkulerat är inte dåliga någonstans.

Nyss skrattade jag ett högt och klassiskt "HA HA HA" för mig själv då jag läste följande vits:

-Vad säger dom i Litauen när det knackar på dörren? -Vad villnius?

Några andra som föll mig i smaken:
Vad kallar man en amputerad kvinnlig präst? Protes-tant!

Vilket djur har det slappaste könsorganet? - Fladdermusen!

Varför får inte jag dricka mjölk när Cameron Diaz?

Varför får inte jag binda våran hund när Antonio band deras?

Hur fick man veta att Molly Sandén var singel? - Eric Sa de.
(Denna, fast lite fräckare, hörde jag dock av Malin förrförra helgen...)

Fidel Castro är och klipper sig. Säger till frisören: Låt Che Guevara!

Varför får inte jag bära sten, när Tommy Körberg?

Vad är det för likhet mellan Jonas Gardell och Palestina? Båda vill ta Mark i Gazaremsan

Om man tappar sin klocka skall man gå till SJ för de har vagnar som spårar ur.

Varför säger de att jag är slö när det är Silvia Somm Er Lath?

Ett annat ord för samisk dildo? -fusklapp



Hehehwhe!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linn!!

Mohahaha!!!

Fladdermus!

2012-03-21 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0