Frustratiooon

Nu insåg jag precis varför jag sa att jag inte skulle kolla på Big brother i år.
Det står på nu i bakgrunden och Sipan och Amandus sitter och tjafsar i soffan.
Sipan säger att Amandus har sålt sig för att Sipan tror att han bara säger att han är bisexuell för att få uppmärksamhet. Han tjatar och tjatar och tjatar på Amandus och jag fattar inte att han inte flippar ut! JAG flippar ut här hemma i soffan. Sexuell läggning är ju någonting som man enligt svensk lag inte ska behöva tillkännagiva om man inte vill. Men ändå tjatade Sipan så mycket att Amandus tillslut fick nog och svarade på alla de förnedrande frågor som Sipan ställde.
Nej fy. Jag blir tokig av detta tjatande! Från och med nu ska jag inte kolla på ett enda program (förutom kanske någon söndag... haha)

För övrigt har jag bäddat rent i min säng och längtar nu redan efter att gå och lägga mig. Längtar dock först efter att äta någon slags kvällsmat. Tror jag ska lyxa till det och göra äggröra och kanske till och med lite gröt! MMMMMMUMS!

Kommentarer
Postat av: Annica

Nu vill jag inte verka bb nörd. Men det var så att jag faktiskt såg ett avsnitt för ett par dagar sedan där Amandus och Marcel skulle driva med hela gruppen, speciellt Jimmy att de var bisexuella. Kanske var det bara Marcel som skämta och Amandus faktiskt var bi? Jag hängde inte riktigt med? ;P Men jag trodde de var dem båda som drev.

2012-03-20 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0