Hej bloggeeen!

Jag har tack vare alla "meterologer" på facebook blivit informerad om att det är jättefint väder idag.
Jag ska dock spendera hela dagen inne framför datorn.(förutom någon timme vid 17-tiden då jag måste stressa iväg till univ för finansutskottmöte)
SKOJ.....


Nu måste jag köra igång! Denna morgons startsträcka har varit lång... vaknade 8 men har fortfarande inte hunnit checka av att äta frukost..


Ha en trevlig dag ute i solen, mes amis! Det unnar jag er verkligen...


Kände för att lätta upp stämnningen lite och gjorde därför en sådan där supercool, rörlig bild!  Hade dock bara flera år gamla bilder på datorn.. men fräckt ändå juuu!
gif maker online


Kommentarer
Postat av: dallsi

hur GÖR man en rörlig bild????????

alltid undrat

2012-03-13 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0