Hej du glade!

Jag har insett att jag är inne i en bloggsvacka för tillfället.
I hate it! Inte kul alls, men det blir ju så när det är så mycket plugg att vardagen bara innefattar just bara plugg.... så mycket annat hinns inte med och därmed har jag ingenting roligt att delge här. BUHU


Istället tänkte jag delge ett visuellt bevis på min dåliga hårdag som jag i skrivande stund sitter och grämer mig över i min mysiga onepiece. (Ser ni att håret är så platt att det på en bild ser ut så som man målade hår när man var liten. Två strängar på varsin sida av huvudet... Väldigt snyggt irl!!)

Your image is loading...

Kommentarer
Postat av: Maja

Fin one piece dräkt!

2012-03-29 @ 20:06:33
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0