Hjärtattack!

Bajs-Jasse ringde precis och gav mig en hjärtattack såhär lagom till lunch.

Samtalet:
B-J: "Har du sett de nya antagningarna till utbytesstudierna eller?!"
Jag: Nej?
B-J: "Inte? Det har ju kommit på mailen." (bör tilläggas att jag ca en minut innan samtalet hörde att jag fick mail men inte brydde mig om att kolla det...) "Det har ju blivit en skaplig förändring för dig kan jag ju säga...."
Jag: VAAAAA!??!?!?!? Vadå!?!??!
B-J: "Jaaa... men kolla mailet..."
Jag: MEN VADÅ!??!?!? Får jag inte åka till Marseille eller vad!??!?!
*Går in på mailen och har enbart ett nyinkommet från H&M, uppdaterar till förbannelse och panikar vidare en lång stund*
B-J: "Hahahahahaaaa Jag skojade bara!!!!!!!"
Jag: *ligger död på marken pga hjärtattack*



Tack för den, ditt AS!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0