I'm the king over my own world!!!!

Nu hände en sån där läskig sak igen att jag läste en sak och så sades det på tvn precis efter!!!

Jag läste fina Amandas blogg och var precis i slutet och läste om hennes "donut" till frisyr. En halv sekund senare säger de på Criminal minds som stod på i bakgrunden att "He is in there. In the donut shop!!"

Jag lever nog i en konstruerad värld(!!!) Hur annars skulle så många sådana här händelser som "repar upp sig" ske...?

Jag har nog inte berättat det förut men denna superdjupa filosofi har jag haft i bakhuvudet ända sen 2an på gymnasiet då vi pratade om parallella och påhittade universum på filosofin.
Jag minns en gång år 2008 när jag åkte bil på motorvägen och mötte en skitsnygg, sproilans ny, vit Audi som då inte var alls vanligt förekommande. Någon minut senare mötte jag en exakt likadan och flippade ur (typ) och fick för mig att mitt liv bara var en konstruktion och att detta var en "repa på bandet" som gjorde att bilen råkade dyka upp två gånger...
Nu har alltså flera ytterligare exempel i min tillvaro påvisat detsamma... Sååå. Jag har överlistat mitt eget öde!!!
Jag ska nog manipulera min egen framtid så att jag kan få något slags nobelpris för detta...

Holy moly. Borde nog sova nu innan hjärnan min kokar över!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0