Love me. That's all I ask of you

Läste att Peter Jöback premiärar i London med The phantom of the opera nu i dagarna som man så uppstoppat brukar säga. Jag skulle nästintill döda för att få se den musikalen i och med att det är min absoluta älsklingsmusikal.
Åååååh jag blir helt svag när jag tänker på hur bra det lär vara!!!! Jag älskar ju Peter Jöback också!

Har inte sett filmen på flera år men hör varenda låt i detalj i huvudet om jag frammanar dem.
De är ju så kopiöst vackra!!

Say you need me with you,
now and always.
Promise me that all you say is true.
Love me, that's all I ask of you.


http://www.youtube.com/watch?v=o2GuK0kshNo&feature=youtube_gdata_player


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-19 @ 23:49:54
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0