Lyckan som infinner sig... x2

...när grannen, vars trådlösa Internet jag tidigare tjuvsurfade på, återigen har gjort det tillgängligt!

Obeskrivlig känsla!


Nu ska det streamas serier som aldrig förr och utan att behöva vänta på en halvtimmas buffring - gött!!




Kan även tillägga att jag idag äntligen åt min sista matlåda med chilikassler! VICTORY!
Det blev ju som jag beskrev i ett tidigare inlägg förra veckan, en hutlös mängd mat då jag tillagade denna rätt. Detta resulterade att jag åt chilikassler måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag förra veckan! Och måndag och idag denna vecka. Men nu är det alltså äntligen slut!
Skulle verkligen vilja ha en större frys så jag slipper riskera att drabbas av skörbjugg på grund av min minst sagt ensediga kost som följer i och med att jag inte kan frysa in maten och spara inför framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0