Macarena update x3

Sist jag kollade var inte Macarena en 2012-hit... Men enligt Frimis DJ och alla skrålande youngsters är den tydligen det!



Update en minut senare: HAHAHA! Men favoriten är fortfarande Highway man! Den brukar ju dock vara standardlåten kl 01.45, men de börjar tidigt idag... Det unisona "höp höp höp höp:en" i början av låten är priceless. Det låter så högt att det är som om jag har en gäng huliganer sittandes och skrikandes i min soffa...

update igen 01.58. Roligast någonsin är ju dock att de spelar "vill du ligga med mig" såhär precis innan stängning... Skrattade högt för mig själv precis!

Upplevde för övrigt snabbaste omställningen ever nyss. Vaknade av att kära och vinsusiga Jasmina ringde för att meddela att hon gick förbi utanför mig. På en minut var jag påklädd och nere på gatan och pratade med henne!! Utförde även en god gärning och lånade ut mon cykel så hon skulle komma hem säkert!

Nu signar jag ut på riktigt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0