Mmmmmello

Är nu hemma efter en mellofest. Vi begav oss till Ritz efter mellofestivalen och detta var den enda braiga, icke översvettiga ritzutgång jag någonsin varit med om. Niiiice!

Min stackars älskade cykel blev dock vandaliserad under tiden vi var inne. Men som tur var hade jag dubbla lås så den är osnobar! (IN YOUR FACE, TJUV!!)


Nu sitter jag vid mitt köksbord och äter limpa (the best) och lyssnar på mix megapol!

Förresten måste jag delge en rolig/tragisk sak som hände förut idag....

Vi var på "vigselinspiration" förut i Axbergs kyrka. Och jag var innan start mer fokuserad på förfesten som komma skulle. Utbrast därmed högt och ljudligt att jag köpt en box med vin och behövde råd om hur mycket jag skulle behöva medta för den rådande förfesten... Var nog en aning olägligt att prata i kyrkbänken där vi satt, omringade av kyrkliga personer..... Pinsaaamt!

Jag tjöt även till Ronja Rövardotter-orgelmusik under ceremonin helt sonika. Det fick mig att känna så FRI och känslosam. En helt underbar och tidigare oidentifierbar känsla! Önskar jag var barn igen!!

För övrigt har det varit en mycket trevlig dag! Undrar dock hur morgondagens pluggdag kommer gestalta sig....



Godnatt människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0