Oerfaren jobbsökare

he he he.... Satt och trodde jag la upp mitt CV och skit i allmänna databaser på manpower, adecco och allt var det heter. När jag tryckt på sista "fortsätt"-knappen visade det sig att jag sökt några specifika jobb, ingen aning vad det var för några. Ingenting i min ansökning var anpassat till tjänsterna iallafall, så de lär ju undra vad jag är för idiot som bara random-söker saker och inte ens verkar intresserad av jobbet.



Oooopsi!





Idag var jag förresten riktigt vårigt och fräckt klädd om jag får säga det själv!
Vit, söt klänning, svarta strumpbrallor och lite hårda svarta stövlar till.
Min nyfunna outfitspegel i naturen blev därmed besökt även idag så
jag kunde delge denna outfit för er, mina ack så rara läsare!



OCH. DALIDA MATIROS!! Jag gjorde rörliga bilden på http://picasion.com/ Aslätt och smidigt!
Kör hårt!

Kommentarer
Postat av: dallsi

coolt!!!! tack pinglan!!!!

2012-03-14 @ 10:00:36
Postat av: Malin Aurora

Haha att söka jobb alltså</3

2012-03-15 @ 04:06:30
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0