Oh happy daaaay

Som sagt. Nu är jag utvilad och har hela helgen framför mig!

Ligger nu uppe på loftet och tittar ut över mina ägor. Det ser ut som om det är underbart väder ute, dock en aning kallt. Snart ska jag äta finfrukost och skämma bort mig själv lite granna. Kanske ha mini-spa och göra ansiktsmask!! Bra idé, Lena!

Hoppas därefter att Annica är pigg och kry och vill umgås med mig. Känner mig sprudlande idag och vill ut på stan och köpa fina ringar för mitt presentkort jag fick av Elin och Anders på Embrace design!
Vill även shoppa biljett inför kvällen. Då blir det förhoppningsvis häng i statsträdgården med Tullamore brothers och några andra härliga band!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

fuuubbbb, vill också ha lyxfrukost och hemmaspa och nya ringar och framförallt LEDIGT!!

2012-03-30 @ 11:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0