Tack raringar!

Nu är jag officiellt en gammal kvinna.
Gårdagen var superdupermegamysig! Den avslutades hos Becka där vi trängde ihop oss en massa flickor i soffan och kollade på Puss in booots. Vi råkade dock först få tag i en kortfilm. Vi myste oss ner i soffan och laddade med cola, och plötsligt, efter ca 10 minuter, var den slut....

Raringarna försvann sedan plötsligt in på toaletten och kom senare ingåendes, sjungandes med en stor present till mig!
Ett jättefint sådant där tvåvåningsfat som man kan ha frukt eller prydnadssaker på. Eftersom jag är dålig med fruktätande (dock mest för att jag är allergisk, faktiskt!!) så är jag numera tillåten att åka på loppis och inhandla fynd - wohoooooo!

Idag fick jag även ett blombud för världens raraste mr. M!

Så jag är en lycklig 22-åring!

Och tack alla söta människor som gratulerade mig på fejjan!


Nu skall det käkas korv och drickas av glatta livet här på phragmensvägen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0