U kiddin' me?!

Har nu äntligen läst klart boken!! Sitter ned vid mitt köksbord med datorn framför mig och fixar lite inför påbörjandet av skrivandet.
Under tiden jag har läst har jag fört anteckningar av intressanta kopplingar och reflektioner i iphonefunktionen med samma namn. Jag mailade nu dessa anteckningar till mig själv och klippte in dem i worddokumentet - OCH ENBART DESSA ANTECKNINGAR HAR NU TAGIT UPP DET TOTALA ANTALET SIDOR SOM FÅR UPPNÅS I DENNA UPPGIFT! (och då ska på dessa sidor även en artikelanalys få plats som alltså inte ingår i dessa anteckningar....)


KUL! Då kommer jag nu alltså behöva sålla bort MASSVIS med reflektioner och helhetsintrycket kommer därmed säkerligen bli tunnt.  KUL, JÄTTEKUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0