Världens sämsta människq

Jag mår verkligen SKITKASST idag!!!!
Har inte kunnat äta ordentligt på hela dagen och mår fruktansvärt illa konstant. Än dock åkte jag med mamma, pappa, farmor och farfar till Tysslingen och kollade på svanar i morse... (fråga mig inte varför jag hängde med. Att promenera runt där bland alla pensionärer var det mest ansträngande jag gjort i mitt liv, typ)
Det var dock mysigt att umgås med familjen såklart!

Jag blev sedan skjutsad till Mickis där jag var hela dagen och dog på soffan eller vid köksbordet. Kollade på film och klunkade cola hela dagen. Ansträngande det med!

Nu ligger jag som en döding i soffan och kämpar för att hålla "uppkastningarna" inom mig... Ser även suddigt.

Tyck synd om mig!(!!!!!)

Fick även en skitskum kommentar på ett gammalt inlägg idag från någon anonym person på Lidingö av IP-adressen att döma. Personen hade gått tillbaka till ett blogginlägg år 2010 och kommenterat
"Vita strumpor är bläää använd svarta istället tack!"
Jjjjapp.... Skumt folk finns det gott om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0