Viiiilken härlig dag. Shalallalaaalallalalalaa

quote: Ted Gärdestad


Detta är en fin dag.


Ett utkast av händelser:

  • Vaknade upp bredvid Sanna
  • Har tvättat/tvättar - MEN har gjort det till en mindre mödosam och tidspressad uppgift genom att ha bokat upp tvättstugan 7-18... hehehe. Varsågod, grannar!
  • Har lunchat med Andörs på Svarta pannan = riktigt pensionärsställe med superbillig mat + att det var öppen buffé med massvis med olika husmanskost! jag åt dillkött och potatis, ris med biff och bambuskott plus en human mängd pannkakor med grädde, sylt OCH grädde...... Är måttligt mätt nu. 
    Bildbevis:
  • Jag cykliserade sedan iväg till Becka som blivit med hundar!! Umgick med dessa sötnosar (som dessutom verkade tycka om mig!! Kors i taket! alla hundar brukar annars hata mig...)
  • Och nu upptäckte jag att ett nytt One tree hill-avsnitt ligger ute - och det heter A Rush of Blood to the Head!!!! Kan ju inte bli annat än bra (men förmodligen då också väldigt sorgligt!)
  • Vi har förmodligen fått ett C-uppsatsuppdrag ute på ett företag!! Ska planlägga marknadsföringen i stort samt genomföra någon slags kund/varumärkesundersökning! SKOJ!


Om ett tag ska återvända till Beckas crib för filmkväll och mys ute på hennes uteplats! NICE BICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0