Vomit soup

Jag är grym på att göra soppor som ser ut som spyor!
Det positiva sidan av myntet är att de dock smakar desto bättre...
Nu har jag precis avnjutit en kräämig potatis- och morotssoppa med falukorv i. Låter inte direkt glamouröst.. och är inte det heller, men åååh så gött det var!


Nu ska jag påbörjade denna veckas läsande... till min stora glädje är denna bara på 330 sidor och på svenska istället för de engelska plus 500-böckerna vi tidigare haft. YEY!
Synd bara att det inte är varmt ute... annars hade jag velat gå ut och sätta mig på en pankbänk och läsa.
Det skulle förhoppningsvis uppehålla mig från att somna. (Hemskt dock om jag ändå skulle göra det och förväxlas med en hemlös...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0