<3 anteckningar i phony

Fick för mig att kolla igenom mina anteckningar på phony av någon outgrundlig anledning (över hundra stycken).
Och det är alltid ett sant nöje att titta igenom dessa, för jag skriver så mycket skit där som dyker upp i mitt huvud!
"smarta" citat, påminnelser inför blogginlägg plus massvis med låttitlar. Det roligaste är att jag allt som oftast skriver dessa då jag är förfriskad och ute och slirar, vilket innebär att mycket som står där inte är fullt så smart som jag kanske tyckte vid tidpunkten för skrivandet... Har dessutom letat upp samtliga låtar jag skrivit upp där, och hälften av dem kan jag inte ens förstå att jag tyckt varit så bra att de är värda att bli uppskrivna och ihågkomna.
I juni 2011 verkade jag ha någon dille på hiphop då jag vid 2-3tiden skrivit upp massvis med skumma låtar.

En jag återfann var dock skön. Jedi mind tricks (men jag hade jag skrivit tracks i anteckningarna...) med Blood in blood out var grooovy och skön. Annars var mestadelen pure shit, rent ut sagt.
Skoj ändå att återuppleva sina forna partydagar!

Men nuu du, kom det en bra låt!!! (Kors i taket) Modestep - Sunlight (men jag hade skrivit sunshine)


Jag planerar även inför ett kommande C-uppsatsinlägg, men det håller jag på tills jag inhämtat viss primärdata från Jasmina... *försöker få er nyfikna och håller er därmed med flit på sträckbänken och levererar en cliffhanger som förhoppningsvis får er att återkomma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0