Älskade vänner <3

Detta har helt klart varit en omtumlande helg.
Om man dock bara ser till de positiva sakerna har den varit helt underbar!

48h party med mina bästa tjejer på Frimis fredag - lördag.
Och därefter uteserveringsmys med fina vänner på valborg på Satin dit vi därefter gick in och skakade våra trötta kroppar ända tills stängning.

Har verkligen denna helg märkt av vilka underbara vänner jag har! De ställer verkligen upp för mig, stöttar mig, tröstar mig och muntrar upp mig när jag mår dåligt.


JAG ÄLSKAR ER, MINA FINASTE VÄNNER!
och jag är så sjukt lyckligt lottad som har så mycket fina människor i min närvaro.
Tack för att ni finns! Jag vill bara att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig! <3

Kommentarer
Postat av: piis

Du betyder allt för oss söta lena! <3

2012-05-01 @ 21:11:49
Postat av: Angelica

Det är bara för att du är så bra !! <3

2012-05-01 @ 21:12:12
URL: http://angelicarosenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0