Dagen i plus och minus

Dagen började med äggröra på färsk skogaholmslimpa (+ + + +)
Jag har bara haft lite solpuder och pyttelite mascara på mig på hela dagen men ändå känt mig relativt fräsch (+ + +)
Hade dock dålig hårdag vilket drog ner helhetsintrycket avsevärt... (- - - -)
Fortsatte med opponeringsdate med min vapendragare Jasmina och Rebecka. Det gick bra! (+ + + +)
Upptäckte att min carbonara som jag hade med som matlåda luktade funky och att baconen var grå (- - - -)
Lärde mig ett nytt ord från Becka, som hon i sin tur lärt sig av sin ömma moder: Velocipedia (+ + +)
Velocipediade till Annica och Joel och bjöds på Calippo (+ + + +)
Joel lämnade oss = Gossip Girl-maraton (+ + + + +)
Vi blev hungriga och beslutade oss för att velocipedia iväg till Spicy Hot för att inhandla stekta äggnudlar med kyckling, räkor och fläsk. Vi fick maten i sådana där pappersboxar vilket fick mig att känna mig cool och city-chic (+ + +)
Kom hem och upptäckte att maten inte var så jättegod samt att kycklingbitarna var oregelbundna i storleken och stora som taxöron plus att räkorna fortfarande hade stjärtskalet på. (- - -)
Jag pillade (läs slet) bort alla mina lösnaglar. Mina riktiga naglar är nu som gummi (- - - -)
Annica ställde fram chilinötter (+ + +)
Jag velocipediade hemåt och möttes av de välbekanta vägarbetarna utanför min ingång. De och deras maskiner väsnas och piper, vilket kommer hålla mig vaken nu när jag ska förbereda det sista inför morgondagens opponering (+ +)
Hörde precis mina grannar ha "utflyttningssex"... Kommer inte kunna se dem i ögonen imorgon och önska de lycka till i framtiden... (- - - - -)


Nu ska jag som sagt förbereda mig inför morgondagen!
Godnatt vänner!

Och Tack älskade Annica för en fin dag! <3



Kom på nu att ordet jag lärde mig kanske var velosicera... Minns inte. Får fråga Becka imorgon. (- - - -) för att jag visste inte alls lärt mig ett nytt ord idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0