Fördelen med att ha loftsäng:

- Jag behöver inte vara rädd efter att jag kollat på skräckfilm!

I går, förslagsvis, kollade vi på en film som hette Sleep tight. Den handlade om en idiotgubbe som smög in till en tjej, lade sig under sängen, väntade på att hon skulle somna, drogade henne, kröp ned bredvid henne i sängen osv...

Behövde jag vara rädd att detta skulle drabba mig i natt? - icke!

Jag hade nog blivit lite konfunderad om det låg en gubbe under min säng (dvs i min soffa) när jag kom hem. Om han dock mot förmodan skulle lyckas med det första steget hade jag istället kommit på honom då han klättrade upp i sängen med den i sprit indränkta trasan i högsta hugg. Min säng är ju nämligen så pass vinglig och gnisslig att jag omöjligt skulle kunna sova mig igenom en persons entré.

Skönt!!

Nu ska jag klättra ned från min skyddande borg och göra ett tappert försök att fräscha och snygga till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0