Hetscykling och spöregn

Idag har vi jobbat hårt, må jag säga!
Träffades hos Jasse kl 9. pratade bara liite skit emellanåt, men fick ändå en hel del gjort enligt min mening.
Satt och pluggade till 17:30(!) då jag och Jasse slängde oss på cyklarna för att hinna till postkontoret i Ladugårdsängen för att hämta ut hennes körkort.
Cyklade självfallet ofantligt fel och såg klockan omänskligt snabbt ticka.
Tio-fem minuter i sex nådde vi dock glada slutdestinationen och hon kunde plocka ut sitt kort!
Glada i hågen vandrade vi ut ur byggnaden och möttes av HELLREGN!
Tog då denna bild på en inte längre lika glad Jasmina:


Hoppade dock upp på våra cyklar ändå och trampade snabbt som ögat till McDonalds för att ta skydd från regnet. Var ju då tyvärr tvungna att köpa lite gött för att fördriva tiden...
Detta gjorde lilla Jasmina på lite bättre humör igen:



Granskade GDI-listan och upptäckte att de hade någonting så kallat  Hashbrown på menyn. Vi spekulerade i vad det kunde vara för spännande brownies men blev snabbt besvikna då vi googlade fram att det var en stor, gyllenbrun friterad potatis...



Nu är jag hemma och relaxar i soffan och funderar över om jag ska orka sätta på ett avsnitt Mordkommissionen eller ej. Det kräver ju att jag stäcker mig till bortre sidan av soffbordet så jag antar att jag kommer fortsätta kolla på Big Bang Theory som är på tv istället...

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Det var verkligen "i med & motvind"

Ha ha...

2012-05-15 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0