Jag har mask i magen. Är jag normal?

Jag är hungrig KONSTANT nu för tiden!
Åt en ganska ordentligt frulle vid halv 9-tiden.
Åt en rejäl matlåda med flygande jacob vid 12-tiden.
Åt precis en banan men är fortfarande så hungrig att magen skriker vid varenda andetag.


Jag har nog förmodigen mask i magen. Får fråga Beckis imorgon om hon har några piller som hon brukar ge hundarna eller något, för detta kan ju inte fortgå! Kommer bli fetare än Svullo!!


Förövrigt älskar jag denna dag! Det är sommarväder och jag ska nu bege mig ut på en liten promme med Jassebomba. Senare ikväll kanske jag även förhoppningsvis ta en till med Pia. Det finns inget bättre än att spatsera omkring när det är soligt! WIIWIWIIwi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0