Körv och vrede!!

Har haft en heldag på Robertsons charkuteri AB, där vi non stop (dock med stopp för lunch - lammgryta med kryddkorv och ris MMMMMH!!!) intervjuade fem medarbetare för vår C-uppsats. Var lika mör i huvudet efter denna dag som deras mest hängmörade köttstycke!

Det känns bra ändå och imorgon börjar det roliga jobbet med att transkribera ca tre timmar och en kvarts intervjuer. Jag ska dock jobba på Livin några timmar på morgonen så jag missar tyvärr några timmar av denna underbara transkribering... (he he)

Precis när jag kom hem uppdagades det för mig att jag hade tvättid ( :""""(!!!! )
och fick därför vackert plocka ihop de tio ton kläder, lakan och filtar som skulle tvättas och släpa ner dem till tvättstugan. Idag var de rekordtungt kan jag lova! Det var med nöd och näppe jag kunde lyfta Ikea-kassen!

När jag väl kommit ned hör jag redan innan jag öppnat dörren att tvättmaskinen är igång...(.........)
Där hade någon beslutat sig för att tumla kläder på min tid, men det sket jag fullständigt i och laddade första maskinen. När jag sedan återvände fick jag dessutom tömma tumlaren efter min granne (varsågod!). Blöt tvätt som inte tillhör mig ligger även kvar där nere trots att den tumlade tvätten var borta sist jag kom ned... Jag antar att ni antecknar denna högst intressanta information?!?


Jag är hungrig, därav mitt eventuellt sura tonläge... Hade phony liggandes på magen förut, varpå magen kurrade så högt att jag trodde det var phony som vibrerade pga av inkommande samtal...

Måste dock avvänja min mage från mat vid denna tidpunkt på dagen. Igår åt jag fyra gånger!!(!)

Neheru. Det här duger inte! Nu ska jag försöka samla kraft till att diska och försöka få tag på min högst oanträffbara boyfriend igen!

Puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0