Lätt som en föögel

Idag lämnade vi in C-uppsatsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMFG. HELT SINNES! Har varit helt lycklig och lätt i kroppen hela dagen!

Min kompanjon Rebecka och jag firade det hela med att luncha och sprätta pengar omkring oss på stan.

Jag köpte en kanooonfin Gripsholm-filt, coola solbrills och smink! Shoppade även loss på Willys förut. Har haft NOLL ordning på mitt mat-liv de senaste veckorna eftersom jag bara livnärt mig på Robertsonkorv i trippel bemärkelse. Men nu är det alltså ändring påt! Glömde dock köpa smör så jag breder fortfarande på ett grynigt och halvrinnande lätta på mina smörgåsar i och med att en viss, virrig Björn lämnade smöret framme en hel dag... Meeeen dålig mat härdar magen, intalar jag mig så jag mumsar på för fulla muggar!

Nu ska jag ta kort på min nya filt med min eminenta cam och bifoga i detta blogginlägg. Tänkte även bjuda på en bild då vi bläddrar igenom våran 72sidor feta uppsats! Dä du!!!

 


Natti natti maniacs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0