Rock n' roll

Inte visste jag att c-uppsatslivet innebar rock n' roll-liv! Men tydligen så!

Satt på univ 9-18.40 idag = låååång dag då näst intill all tid bestod av analyserande och vändande och vridande på allting som kan tänkas vändas och vridas på.
Cyklade vid 18.40 hemåt men bytte snart riktning då Björn och Oskar befann sig på Soleo. Joinade dem och intog även en öl för att följa med i fasonerna som försiggick. Jasse joinade även snart och vi njöt av vädret och livet en stund för att sedan ta vårt pick och pack för att vandra vidare mot rockbaren. Där var det fullt ös och vi drogs med i stämningen och träffade trevligt folk (breakdanceare, rappare, kumlingar, brodererare...) vilket bidrog till att vi där kvarblev. Mååånga öl senare promenerade vi hem för att sova, vilket resulterar i att jag i skrivande stund fortfarande är vaken...


Men! Imorgon klockan 9 ska jag ändock vara på plats hos Jasse för uppsats-slutfinish!
Det är ord och inga visor...

 


Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

det är hårt att vara student hör jag... :P (men vad är en "brodererare" för något?)

2012-05-25 @ 08:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0