Sanniepaj

Lunchade på Jensen med Sanna och Becka idag. När vi planerade när vi skulle ses svarade Sanna lite kryptiskt att hon "bara skulle fixa en sak först" och att vi kunde ses efter det. Jag undrade vad denna "sak" var för någonting och diskuterade och analyserade tillsammans med Becka för att komma på vad hon hade för fuffens för sig. Kom dock inte fram till någonting.
När vi väl sågs på stan frågade jag henne rätt ut vad hon hade för kryptiska hemligheter för sig, men fick bara en *ignore* som respons.
Började tänka i banor om att det kanske var ett känsligt ämne och lämnade det snabbt.
Vi satte oss till bords och samtalade en stund med varandra då Sanna plötsligt böjde sig ned, rotade i en påse och drog fram två fina, välinslagna paket som slängdes upp på bordet framför mig och Becka. Hon utbrast att: "ni måste ju få examenspresenter för att ni kämpat på så bra juuuu!"

Hon är ju verkligen världens raraste!! Både jag och Becka blev generade, rörda och tackade sedan snällt i h uppfostrat och var julafton-fnittriga resten av lunchen.

Sprang sedan ut i solen och slet upp presenterna och fann ett alldeles underbart WoodWick-ljus som jag och becka suktat efter igår på Entré samt en söt shower gel-flaska som var så fin till sitt yttre att jag känner mig för smutsig för att få äran att använda den.



Tack snälla, rara, söta Sanna!
Och tack för en trevlig dag Sanna och Becka! <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0