Skräckis hos beckis for real!

Denna kväll är skräckinjagande i många avseenden. Jag och Mikaela är hos Becka och planerade att kolla på skräckfilm. Vi har dock inte påbörjat det ännu då riktig vardaglig skräck istället infunnit sig. Sally (beckas ena foderhund) hade en knöl på ryggen som plötsligt beslutade sig för att spräckas.
Becka fick då göra frisör- och veterinäringrepp och klämma ut MÄÄNGDER med var ur såret under cirka en kvarts tid. Jag som blivit fjantigt känslig på sistone vågade inte närvara utan stod och hulkade av blotta tanken på vad som pågick.

Jag mår jag illa fortfarande och är oroad över att se hur det utvecklar sig när vi nu ska kolla på skräckisen...

Imorgon ska jag och Björn för övrigt på snabbroadtrip till Stockholm för att se på Dirty dancing-musikalen. Ska bli så myysigt!


Puss och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0