Sluuuuutkörd

Eeeeeeehhhh jag har typ aldrig varit såhär trött någonsin tror jag!
Fick hoppa in och hjälpa till att städa på Livin idag. Är nu hemkommen efter att ha städat non stop i fem fucking timmar!! Hade glömt bort hur ansträngande det är att göra det.
Och mina naglar är totalt paj :"( trots att jag använde äckliga plasthandskar. Och jag trodde jag bara skulle jobba till 12 men det blev till drygt 14 och nu är jag vrååålhungrig. Hade som tur var en halvtaskig gammal matlåda liggandes och skulle komplettera denna med en macka. Fick inte ens upp smörlocket för att jag var så utmattad! Jag lyckades dock tillslut och ska nu vräka i mig maten och sedan somna in till One tree hill!

Hörs ikväll när jag blivit människa igen!
Puss!
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0