Tre vännerna och Fredrik Reinfeldt

Ligger djupt nedgosad hos Jasse och Tim och kollar på tv.
Vi startade kvällen med partiledardebatten men avbröt efter halva på grund av att världens största Big Brother-nörden aka Jasmina Forić var tvungen att kolla på programmet.

Hann dock göra några roliga iakttagelser på debatten:
1. Fredrik Reinfeldt har de värsta råddjursögonen som någon skådats. Jag går dock inte på hans försök till att charma med blicken!
2. Jag tänker istället enbart på hur slående lik Reinfeldt är Frank i Tre vännerna och Jerry! Ser knappt skillnad på dem!! (detta måste jag dock erkänna var Jasses iakttagelse!)
3. Västerpartiets Jonas Sjöstedt är skarp!! Han spände ögonen i de allra flesta och hade väldig mycket vettigt att komma med om ni frågar mig!
4. Gustav Fridolins skönaste citat: "Jimmy Åkesson, nu har du lyckats skylla alla diskussionspunkter på invandringen..."


Det var allt för mig för denna gång.
Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: SoA

Go natt!

2012-05-06 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0