Grannie strikes again!

Fick ytterligare ett paket på posten från min kära farmor häromdagen.
Det är så roligt att få paket, känner mig som ett litet barn varje gång!!!
 
Jag fick ytterligare en Marabou 200 grammare och nu också dessutom en näve med tops...
Anledningen till detta är att jag slängde ur mig till mamma att de gärna fick slänga med några sådana i paketet de skulle skicka till mig i och med att jag använder dem till att ta bort mascara som kommit utanför och att jag misscalculated antalet tops när jag åkte hemifrån. Jag tyckte det var onödigt att köpa ett helt nytt paket här nere eftersom jag i själva verket enbart behövde ca 5 stycken till.
Denna fråga ifrån mig gjorde att jag blev till totalt åtlöje inför hela släkten som tyckte jag var snål eftersom ett paket tops kostar cirka 10 kronor... SANT! men jag tänkte faktiskt inte på det, och tänkte dessutom att jag ju kan spara några träd genom att inte köpa ett big pack för att sedan slänga dem(!).
 
Men det var tydligen en dum idé från min sida......
 
Men tack så mycket farmor! Det var väldigt rart av dig!
 
Nu väntar jag bara tills min munvärk (har upptäckt att jag har blåsor i käften och att det i själva verket inte alls är tandvärk...) försvinner så jag kan trycka i mig chokladen och faktiskt njuta av den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0