MJAU

Har såhär på kvällskvisten kollat på ett oräkneligt antal Gossip girl-avsnitt mumsandes på fejk-pringles och Mmmmm-marabou . Och jag avslutade kvällen med att blogga för utbytesstudentbloggen från Örebro universitet som jag heeelt glömt bort att göra på sistone. woopsiii
 
Idag kände jag att det var dags att skriva om skillnaderna mellan Euromed och Örebro universitet och medans jag skrev var jag ju tvungen att gå tillbaka till mina redan förträngda upplevelser vilket fick mig att återigen uppleva samma frustration och ursinnighet som jag gjorde när det begav sig...
 
 
Men nu ska jag ta en slurk iste och lugna ned mig så jag kan sova sen!
 
Här läser ni inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0