My creative portfolio

Hej IGEN vänner!
 
Jag har så mycket olika projekt att avsluta just nu att jag emellanåt behöver en paus för att kunna skilja på dem. Det är därför det blivit så många inlägg under en sådan kort tid idag... Sorrryyyy! (HAHA! nu kom jag att tänka på ett roligt South Park-avsnitt som jag pratade om häromdagen! Den kan jag sharea nästa paus!)
 
Hur som haver. Nu var min tanke att delge några av de bilder jag photoshoppat ihop på sistone inför diverse olika projekt! Känns så tråkigt att jag suttit och jobbat med dem så länge när det sedan bara är min hatlärare som ändå kommer klaga på allting som kommer att se dem... Så då fick jag den geniala idén - Visa upp dem på bloggen inför dina tusentals läsare!!!! (eller snarare tiotals... Jättemånga har försvunnit sen jag åkte till Frankrike. WHYY!?!??)
 
 
Hur som haver IGEN!
Här kommer ett axplock av det jag gjort. Ha även i åtanke att jag aldrig någonsin gått någon photoshopkurs eller liknande och därför enbart är en stor, fet amatör...:
 

 
Denna övre glas-jordglob som vi hittade på Svensk Auktionsservices hemsida förvandlade jag till vår Louis Vuitton-parfymflaska! Just detta är flaskan för Afrika edition. Ser ni den söta lilla spritzern där uppe? hiihi
Och det guldglittriga är taget från en bild jag tog på en fin julkula inne på Starbucks!







Här är två av de sex reklambilder jag gjort för vardera världsdel för vår LV parfym "Sincerely".
Dessa två är då Europa och Afrika-adsen:







Detta är vår "Imageboard", dvs. inspirationsbild bakom framtagingen av vår parfym "Sincerely". Vi inspirerades av 20talet, starka kvinnor och resande. 




Här är reklambilden för en av parfymerna vi inte ens ska göra. Vi var dock ändå tvungna att göra imageboards och ads till de tre idéerna som hamnade högst upp efter vår brainstorming. Detta är "Seasons by LV"

 
 
 

 
Och här är reklambilden för den andra idén vi hade men som vi sedan valde bort. "The Icon" som även den inspirerades av 20-talet och kvinnliga skådespelerskor och sångerskor som verkade då. 
 
 




Kommentarer
Postat av: Sis

dutti du är!!

2012-11-27 @ 08:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0