One day baby, we'll be ollllddddd - iiiiiiiieeeeeeeee

Lättar upp pluggstämningen och värmer upp min iskalla kröpp (det är samma temperatur ute som inne i min lägenhet för närvarande) med att knåpa ihop en Frankrike-playlist som jag klyschigt nog döpt till "Vive la France"...

Den är superbra än så länge!
Har några riktiga godingar där i som jag snappat upp på musikkanaler och på radio och sådana låtar som jag helt enkelt kopplar ihop med min franska vardag.

 

Pga att jag fått ärva vissa gener från pappa (där bland annat den ekonomiska genen...) så har jag ju inte Spotify utan istället Grooveshark (gratis är gött). Så denna lista kommer förmodligen enbart lyssnas på av mig. MEN inte gör det väl mig något. Det är bara ni som går miste om någonting alldeles exceptionellt i musikväg och välmående!

 

Här är listan om någon mot förmodan skulle vilja klicka sig in på den:

 

-----> Länken till himlen <----- 

 

 

 

 

Det gick tydligen inte att embedda pga den ekonomiska aspekten hos Grooveshark......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0