Övertrött Lena till er tjänst

Efter denna dag är jag heelt slut, kan jag lova!
vi har sprungit runt hela marseille sju varv eller motsvarande.
har även spatserat ned för Marseilles högsta topp (notre dame de la garde) medan vi mer jämna mellanrum blev omåkna av smarta människor som sparade på sina krafter och knän och istället åkte buss eller lilleputtåg ned..... 
 
När vi promenerat från castellane med en låg omväg (och felgåning)  genom Cours Julien var vi ca 1,5 h efter påbörjad promenix från Vapiano, hemma vid hotellet. Var då så trötta att vi nästintill kröp in i lobbyn!
 
sedan dess har vi inte rört oss ur fläcken, utan bara legat på hotellrummet och druckit vin och ätit chips. 
Jag har dock dessvärre även varit tvungen att jobba med skolarbeten, så jag har tills precis nyligen suttit och gjort inte mindre än åtta lyxiga parfymannonser
och tre tillhörande inspirationstavlor. Är nu expert på det där programmet som är någon lightversion av photoshop, och har använt lager och den där "sudda bakgrunden-verktyget" till förbannelse. Ser rutmönster framför ögonen.men jag är nööööjd! nu hoppas jag bara innerligt att mina grupphomiesar också blir nöjda med bilderna.... om inte kommer jag bara göra det enbart rätta och befogade: highfive:a dem i ansiktet, med en stol!
 
håller dessutom på att bli galen av några andra anledningar också: 
1. pappa har fastnat i ett melodimönster i sin andning (hör honom från andra rummet!) och jag har fastnat i samma melodi men hör dessutom matchande musik till det.
2. Det är en mygga i rummet som cirkulerar kring mina öron!!!!!!
3. Fick ett konstigt besked i afton som förbryllar mig. 
 
Snart ringer väckarklockan... 
puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0